Sommar och sol

Snart ska jag åka utomlands=)! Älskar verkligen att sola och bada...det bästa som finns typ =D. Vill till Cypern den 18 maj =D Så kanske blir det....fiiina stränder och vem vet...man kanske tar en tripp till vattenlandet där =)! WIIE! Läängtaaar såå mycket..hoppas nu det blir cypern...det är varmast där (A)! Det gick visstinte att ladda upp bilderna..hmmm..skumt!

Snart kommer Linn hit tror jag...vi ska plugga matte C! Fuuuck...kan det inte alls och orkar inte anstränga mig..har ont i huvudet och är trött. Kommer nog bara få G på det...och vill ju ha VG men inte så stor chans..man kan iaf hoppas på G ++! haha.

Ska kila nu...ta en glass och vänta på Linn....sen är vi lediga imorgon...kanske ska till Linnis och plugga dåå men det är ju så långt...orkar man ??TVEEEKSAMT! hehehe.

WOHOO..jag och elin köpte biljetter till Spexet! YES! VA SKOJ!! Hoppas någon i mitt fotbollslag är med, ska bli kul och se iaf.

Saknar dig älskling men vi ses nog på fredag =D? Hoppas...♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0