Shoppat

Har varit på Nova med mamma idag. Köpte ett linne, en bh och en bikini eller ja..överdelen. Gud vad jag längtade till stranden när jag testade bikinin. Vill åka nununu. Men får vänta 12 dagar till. Men det är ju inget. 12 dagar kommer gå snabbt. Snart är även bal och så. WOHOO. Huuur ska vi göra med middagen ?? =P Ska vi äta ute så sent eftersom det är en vardag eller ska vi kanske käka hos någon ? hehe. Det får vi klura ut snarast möjligt=)! Det blir nog bra vilket som. Men man kan nog inte sitta o käka till 12 på en vardag hehe.

Ska plugga lite på access idag. Vill ha det gjort på tisdag. Och klarar jag det så har jag det stora datakörkortet. ÄNTLIGEN! Hoppas nu jag klarar det. Måste även tänka lite på min uppsats. Och måste plugga till provet på fredag. Blööö, känns inte som det kommer gå så bra.  Aja, får väl se efteråt.

Ska kila nu, äta maaaud. Måste installera min skrivare så att jag kan skriva ut ekonomin här, annars vet jag inte vad jag ska göra? Hoppas man kan spara det på usb lr ngt så får vi skriva ut det hos någon annan. Men det blir säkert bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0