Plugg

Sitter och sammanfattar IE:n. Drygt och orkar inte. På onsdag åker dem andra till Prag, men jag stannar hemma och chillar istället för att den 1 juni åka iväg på en solsemester med Julia. Har inte alls orken att supa och festa tre dagar i rad nu. Är helt död och har inte alls lust. Hade jag pallat och så hade jag klart följt med men känns inte rätt och vill hellre slappa och bara chilla i solen istället. Men ni måste berätta alla snuskiga detaljer sen ;)! Haha!

Måste plugga data idag, om jag hinner och orkar! Det är tre lektioner och jag har lyssnat på en halv! Vet inte ens vad Access är för något. GOOD LUCK! Om jag inte klarar det imorgon testar jag om en vecka igen. Så det är chill, vill iallfall testa imorgon och se. Sen efter datan har vi svenska och då måste man nästintill bli klar! Okra, min uppsats kommer ligga på G-nivå känns det som. Vill ha VG men vi får väl se. På tor, fre, lör, sön och mån är jag ledig. Skönt som fan. Ska bara ta det lugnt och på fredag ska jag nog till Danmark med Patrik. Hans födelsedagspresent ju.

Hinner inte skriva mer nu. Måste plugga för jag vill hinna träna fotboll sen=)

Kommentarer
Postat av: sof

haha ja du för en del snuskiga detaljer LÄR det ju bli när ELIN följer med!!

2007-05-14 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0