Np matte C

Jag har faktiskt varit flitig idag. Jag och Elin satt och räknade matte i ungefär 5 timmar? Trots det känns det lika dåligt som det gjorde före jag började och det känns verkligen inte bra. Ett VG skulle suttit fint men i dagsläget får jag nöja mig med ett G vilket också är relativt bra iallfall för mig som inte är en hjare på matte. Så trots att jag inte vill det får jag nöja mig och bli glad för ett G! Kan alltid hoppas på ett högre betyg men det är väldigt tveksamt. Varför kan inte jag vara BRA på matte? Men om jag ska bli lite bättre än vad jag är nu får jag sätta fart. Matteboken kallar.

Längtar till helgen. Min älskling fyller år på fredag och längtar till lördag då jag har en liten överaskning till honom! =) På söndag blir det dock plugg igen, filosofi vilket känns sål ångt bort just nu. Så nära men ändå så långt bort.

Vill sola och bada nu och bort från det trista gråa vädret!

Måste kila iväg och träna matte och sedan ska jag sova vid 10 - 10.30 om jag har tur. Kan ju inte somna i aulan imorgon. Fyra timmar är ju trots allt väldigt mycket och därför ska jag och Elin ladda upp med coca cola och bulle på morgonen. Så Elin, jag kommer till dig imorgon halv 8. Be ready!


Älskar dig så mycket! Vet ärligt inte vad jag skulle gjort utan dig. Trots våra motgångar så har vi våra ljusa stunder och de är så otroligt mysiga och roliga. Vill alltid ha det såhär bra med dig. Längtar till Grekland då jag får vara med dig i en hel vecka. Älskar dig. Always and forever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0