Mysigt

Var nyss i stan med en kompis och fikade och så. När vi hade druckit upp vår varma choklad så beställde min kompis en drink. Helt plötsligt kommer det två st. Snäll som hon är så bjöd hon mig på en drink =)! Tack!:D Dem var goood!

Nu har jag sån värk i mina ben. Det är nog från fotbollen idag, så det ska bli skönt att vila nu fram till måndag. Vi hade ju match idag så i helgen har vi ingen. Tur, behöver vila lite också.

Imorgon ska älsklingen komma =D! Har lust att göra något på kvällen sen, vi får se vart kvällen tar oss. Mina föräldrar ska grilla här med några bekanta så det hade varit perfekt att sticka ut då. =)!

Ska  sova snart. Är så himla sliten.

Puss och godnatt.

Älskar dig älskling.



16 dagar kvar julia sen är det vår tur! Längtar!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0