Lovely day



Denna överdelen köpte jag idag och den sitter perfekt =)! Vill att det ska bli sommar på riktigt nu så att kag kan ligga och pressa på stranden...i min nya bikini =D! Ville inte ha underdelen också...har nog ett par svarta trosor som ligger och skräpar som jag kan ha till istället haha:D annars får jag helt enkelt ta och köpa svarta bikinitrosor. Blir najs vilket som.

Skrev nyss ut ekonomin, men balansrapporten blir inte som innan..helt skumt! Har iaf gjort det och det är datorn som skriver ut balansrapporten så kan inte göra så mycket. Fattar inte hur det blir så bara=S! Skumt. Du får kolla på den när du är hemma elin! Och om det är ngt fel, det är det nog inte för det andra är likadant, så vet jag inte hur man stryker över heller lr något. Men vi får väl checka på det imorgon.

Blööö..måste plugga Access imorgon eftersom jag inte har gjort det idag. Ska även börja plugga redovisning och beskattning imorgon, känner mig duktig som kommer börja så tidigt. Provet är ju trots allt på fredag. Men måste få bra på detta. Det löser saaaj, det gör det alltid.

Ska ta en macka nu eller något. Känner mig hungrig haha.

12 dagaar..snart 11! Det närmar sig med stormsteg härja. Hoppas resan går ner i pris lite...vill till vattenlandet! =D Det skulle vatt najs.

Älskar min älskling som jag saknar helt mycket nu. Men vi ses i helgen igen. Vi får ta vår resa i sommar när det är fint väder. =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0