Lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Aooo
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Vet inte, alla möjliga hhaa.
Vad åt du senast?
Nachochips....ostsmak..skitgott =D
Har du fått någon komplimang idag?
Njee...vet inte..haha
Har du varit med i en rättegång?
Nuppsi
Är du polare med grannarna?
Ao några väl :P
Vilka språk pratar din mamma?
Polska och svenska
Vilka länder har du bott i?
Swedeeen
Senaste piercingen?
I öronen...typ när jag gick i 5an kanske?
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Aruu-..kommer inte ihåg...hem från malmö förra helgen ?
Gay?
nää
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Neej....faktiskt inteee.
Har du något husdjur?
Yes..en fågel som heter Hubbe
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
haha nej.
Har du varit på stranden? 
Klaaart..Lomma beach in my heart.
Minns du dina/din musiklärares namn?
Jaaapp, Mariaaa Kamsäter
Hur bra är din syn?
Det är myycket bra!
Har du varit på ett party?
Ja klart...Ayia napa var det bästa partyt! ;)
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
NEEJ! vill ju inte bli uppäten.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
JADU! Vad ska jag säga?
Har du varit utomlands?
YESBOX och jag älskar deeet!
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har inte varit på något bröllop än.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jaaa haha...!
Var är dina syskon just nu?
Hmm hemma och ute.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns icke.
Vem ringde dig senast?
Patrik.
Vilken tid gick du upp imorse?
07.30
Vad ska du göra i helgen?
JAg ska chiiilla, åka till stan, va med älsklingen:D
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Av elin haha. "Tja! Mitt öga har svullnat upp igen så jag missar fillon..Men vi ses kl 1 på datan! =) "
När var du riktigt sjuk senast?
Vet inte..tror det var 3 år sedan..i 9an.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Jag ser ju mig själv varje dag ;)! HAHA
Vad finns i din bakficka?
Inget..för jag hade mosat det isf.
Har du färglinser?

Nej...älskar mina BRUNA ÖGON! =)
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sooov så gott.
Vad är det första du gör på morgonen?
Somnar om typ 15 min.
Vad ska du göra efter det här?
Jadu...gå på toa tror jag...


HEHEHE Snodde den från Linnnnzan! ÄR uttråkad men samtidigt är det sköönt..är trööött..ska sov a tidigt idag! SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: sof

HAHA camme e du bajsig?

2007-05-25 @ 22:08:28
Postat av: Camzor

Hahaha..neee .. ;P det andra
;)

2007-05-26 @ 10:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0