hihhi lilla hjärtat

hihi..idag vid halv 12 på morgoenn så ringde min mobil....det var min älskling som sa " älskling öppna dörren". Jag gick upp....öppnade dörren och där stog min älskling =D!!! WIIE så sööt...han hade åkt från malmö hit bara för o träffa mig en stund...så här blev ha till 3. Vi låg dock bara i säängen hela tiden och pratade om allt skit =)! SÅÅ gullig du är älskling =D!!
Kommer sakna dig nu när jag åker men det går fort hiih..sen är det vår tur att åka till Grakland...älskar dig massa hjärtat!! du och jag!




Min filosofi suger sjuukt och Svenskan är inte påbörjad


Kommentarer
Postat av: ulli

shirre, och han sprang inte iväg när han såg dig alldeles fresh på morgonen? :) mihihihi

2007-06-01 @ 13:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0