Chill

Sitter och tittar på tv nu så det blev en hemmakväll även idag, ändå så sjukt skönt att bara chilla och vila ut nu. Gjorde ekonomin innan idag, men kan inte skriva ut på min dator så hoppas man kan installera vår skrivare på min dator för vetefan hur man sparar det, om det ens går? Det var jobbigt haha men nu är det iallafall gjort. Imorgon måste jag öva på Access med ska göra test på tisdag. På tisdag måste vi bli helt klara med vår uppsats på svenskan, jag vet att min suger så sjukt mycket men min hjärna är typ död. Kommer verkligen inte på något allt och ja, vi får väl se hur det går men orkar inte tänka på det. På onsdag hoppas jagf att vi får tillbaka Matte C proven, nationella, kommer få sjuukt dåligt där med haha, för tyckte det var helt svårt men men.. Sånt man får ta. På fredag har jag mitt sista prov, redovisning och beskattning. Hoppas det går bra. Sen är det snart bal och så och sen blir det sooolresa =D! Och när vi är tillbaka har vi typ en dag kvar i skolan sen är det studenten...wohooo! Sköönt.

Nu ska jag kila igen. Titta på tv sen ringa älsklingen =D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0