Can you feel the love tonight?

Ja för det kan jag=)! Jag hade en trevlig och mysig Valborg, lite annorlunda men mysig ändå=). Jag och älskling åkte in till Malmö där vi först spelade biljard haha, jag sög men min älskling var faktiskt helt bra! Sen gick runt lite i Folkets Park eftersom det ligger precis vid biljardhallen typ. Vi kollade på en kör haha..ett tag sen så stack vi in på konsum och köpte lite gott. Sen åkte vi iväg till Pildamsparken och skulle se på bålet men vi kom dit vid 9 och vi orkade inte vänta till halv 10! Det var kallt och vi båda frös så vi begav oss hem =)! En mysig och rolig kväll.

Det går helt bra nu och så vill jag alltid att det ska vara och nu längtar jag mer än något annat till Grekland!!! Snart..19 juli =D Lääängtar!!

Börjar få lite ångest inför Matte C nationella nästa onsdag. Känns inte bra. Men Linn..ska vi ta mattecirkel imorgon ?? hehhee...det kan behövas. Och Linnis ska vi ta vår mattecirkel på tor och hoppas på braa väder:D?! WOHOO....

Ska sova nu..har kännt mig helt sjuk och hängig hela dagen idag..och igår för den delen.

Snart tar vi studenten giiirls =D Och jag längtar till den dagen då jag står i den RÖDA HETA BILEN!!! =D=D=D med ballonger och vårt snygga lakan som vi ska sätta upp! YEEAH!

Nu blir det sängen för hela slanten..skönt med sovmorgon imorgon =D!

Älskar min älskling och vill alltid ha det bra mellan oss...äntligen har vi en bra period och vill att den ska vara förevigt =D! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0