Tjeeeenaaaa

Idag var vi lediga från skolan..och imorgon..är vi också lediga från skolan =) såå skönt.  Idag var jag i Malmöö city med jullan. Köpte en gul klänning från Gina, som jag har i svart, men gul är fin till sommaren....nu när ja ska till Grekland och såå! Hoppas verkligen att någon språkresa blir av..hade vatt sjukt kul och sjuukt bra! Måste ju klara studierna efter gymnasiet så bra som möjligt ju!

Har IE prov på fredag så tänkte börja plugga redan idag..men jag har bara antecknat lite och ska läsa igenom allt innan jag går och lägger mig. Jag orkar inte plugga..det är sååå tråkigt!! Usch!

Imorgon har jag träning..hoppas det inte regnar..för då pallar jag inte (A)! moahaha!

Nu ska ja kiiila....ska sova snart..e heelt trött! =O

Älskar dig min älskling...tillsammans klarar vi allt!!

Kommentarer
Postat av: TJENARE KUNGEN

det är DOCK ingen språkresa :p det är utlandsstudier med csnbidrag i 13 fucking veckor ;D;D;D;D

2007-03-05 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0