IE!

IE suger fett!! Ska sitta uppe till 2 kanske? pluggg pluggplugg! I LOVE PLUGG! haha..imorgon "e jag sjuk" på svenskan!!! =) ska icke gååå o har inte missat en enda lektion!!!!!!! SÅ GRYM JAG ÄR!!! men ska soova ut och kanske plugga lite på morgonen och såå..chillidill! bussen haalv 11 dåjaa!

Va häändoor i helgen då? Är eg. festsugen....men har ingen sprit o så...o finns typ inget imon? På lör ska ja ju träffa mina skidkompisar!!!!!!!!!!!! =) new friends!! 8-) Äuda maaaud och sååånt..kanske mellan där med? Söndag..hmm vet ja icke..träna blirdet väl..pallar inte fotboll eg...kanske blir friskis på dagen först innan fotbollen! hihi. laget har match men ja ska ju inte vara med för har inte tränat nu på två ggr  mohaaha!

När ska jag träffa älsklingen då?? jaduu...någonsans får jag väl klämma in honom! =)

LÄNGTAR till sääälen..ska bliii ball som fan...jag ska bli bättre än elzor!!! hehe..men det är jag nog redan så chillidill haha!

Ajaaa nu ska jag plugga viiidare...får väl stänga av datorn annars sitter jag bara här och möglar!! som vanligt!

CIAAAAAAAAAAAAAAAO KOMPIZZZZZZAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0