whina ?

Elin det handlar inte om det =P! DET HANDLAR OM PENGAR! Tror du pengar växer på träd? (som min pappa brukar säga, en klok man) hahaha. Nej men dina förslag är lite så....man måste ha pengar liksom Madde(Madrid) PENGAR! GE MIG PENGAR SÅ ÅKER VI!! hahaa..om jag vinner en miljon på lotto så klart jag hade åkt och så...men liksom VEN okej men inte denna helgen =P! Ska ju ut och äta hehehe, eller bjuda patrik till danmark! Så vi får ta det senare någon gång!

Var nyss ute och gick en runda..blev helt varm haha! Ska ta mig en dusch snart...vill inte lägga mig svettig preciis.

Känns som jag kommer lägga mig tidigt idag faktiskt! Orkar inte vara uppe så sent.

Men Choklad på fredag dårå?! JOINAR NI ELLOOOR ?=)! Något skoj måste vi hitta på, har ju ett litet lager här hemma som väntar på att bli använt! =P!

Ska kila in i duschen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0