Träning

Kom nyss hem från träningen som var mindre kul. Man ville bara hem och sen blev jag sjuukt irriterad....lönt och vara som en sovande apa!! GAH!! Ajaaa. Har varit lite aktiv idag., Var först i stan med Anna, Elin och Sofie. Vi åt maaat och sen så gick vi lite i staaun. Köpte en kjol, ett linne och sån sak till håret =D! Soffan köpte likadan kjol och likadant linne =)! haha. Balledorreknorre! Neeej, har fan inget och skriva. Hoppas bara på utgång i helgeeen tjajoor!! Choklad! haha, man måste ju testaaa. Kostar 40 kr att komma in och sen kostar typ allt i baren 40 kr har jag för mig, så det är inte så dyrt vilket är braaa! Får se. Elin, vi skippar jävla VEN-festivalen hahah. Joddla med siv....hmm...nee! Vi får ta det en annan helg =P Hur mycket kostar det ???? Det är frågan!

Vill verkligen ha jobb. Orkar inte sitta hemma och mögla hela tiden, det är skönt ibland jovisst men kul och sitta hemma heela sommaren ? Verkligen inte. Så är despeeerat efter ett jooobb. Om inte under sommaren så gärna till hösten. Ska inte plugga vidare nu detta året så ett jobb hade suttit fint. I en butik eller liknande! Något ball jobb. haha, det är bara till att leta vidare!

Ska ringa min lillaaa söta älskling nuuu sen får jag se! Är helt trött så får se vad jag hittar på, kommer typ somna sjukt tidigt idag känner jag, fast....det kommer nog inte hända. haha! WOHOOO!!!!

Nu kilar jag, måste duscha också!

Kommentarer
Postat av: ulli

ja men sitt inte hemma och mögla då!!! jag har tusen förslag men du whinar alla.... jag menar..........

2007-06-25 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0