Sommarlov!=)

En vecka sen vi tog studenten. Känns konstigt. Sommarlovet har börjat bra. Varit i Helsingör, solat lite, chillat och grillat. Skönt. Har dock inget jobb och alla andra börjar typ jobba på måndag. Inte lika kul, men hoppas att jag får jobb. Letar ju för fullt!
Väntar på min älskling. Han kommer till mig senare. Ska sova här...wiie! Har träning ikväll också...orkar inte egentligen men vad ska man göra..det är avslutning snart så =)!

Har verkligen inget att skriva förutom att jag inte vet alls vad som händer på midsommar...Lomma eller inte? Vet inte alls...Kanske bara chillar med min älskling istället...laga mat eller så. Bio kanske ? =) Om det är öppet =O!
Hihi fr se.


Kommentarer
Postat av: sof

nee camme! du ska till lommispommis!

2007-06-20 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0