Nerviiiiiiiiiis!

Haha, nu är jag nervööös, eller jag börjar bli iallafaall!! JAG hoppas verkligen att allt går bra idag och så, att det blir avslappnat och så! Första gången är man alltid nervös ju, det är klart. Men hoppas det ska gå bra. Ska ta bussen halv 7. Så det är om 1½ timme. På bussen kommer jag bli riktigt nervös, men tror det släpper lite när man väl kommer dit och så, hoppas det iaf=) och att det inte blir så svåra frågor, mest om mig och så.

Linnis, tur att det gick bra för dig! Tror du får det, =) Faktiskt. Håller tummarna för dig iaf=)!

IIHH, måste snart börja göra mig klar och så juuu, måste ju piffa till mig lite, första intrycket ni vet ;)! Jaja, jag tror det kommer gå hyffsat, men har en känsla att jag inte kommer få det ändå.

Önska mig lycka till gott folk =)!

Kommentarer
Postat av: sof

Lycka till :)

2007-06-28 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0