Måndag

Idag är det måndag och de allra flesta börjar jobba idag. Tråkigt, eftersom jag själv inte har något jobb. Det hela blir inte bättre när min älskling ska jobba hela sommaren..till september, fast det är bra för honom =)! Han tjänar iaf massor av pengar till skillnad från mig haha. Får hitta på andra saker. Måste bjuda honom till köpenhamn också, har jag ju glömt =P! Den 19 Juli åker vi till Grekland! Längtar så mycket för vill åkaaa nuuu. Ska bli skitskooooj =D!!! Det börjar ju närma sig.

Idag ska jag till stan och käka med Anniisen....Vet inte om Elin och Soffan ska hänka ? Sen ska vi bara gå runt och titta lite i affärer och så, kanske köper ett linne eller så. Behöver nya linnen. Ikväll har jaag fotbollsträning men vet verkligen inte om jag orkar gå på den. Får väl se vart dagen tar mig.

Har inget mer att skriva mer än att sommarlovet ändå har börjat braaa. Kanske ska ta en tripp till VEN, fast inte denna veckan ? Ska ändå vara fult väder så isf får det bli kanske nästa vecka, så man kan ju alltid hoppas på att det ska bli fint väder!

Ska ta en bad nu sen åka in till stan. =)!
Pussss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0