hahaha herreguud!

När jag och anna skulle hem från Arlöv...vi skulle till tåget...så regnade det helt mycket..men jag var ju lycklig eftersom jag hade ett paraply. Rätt som det var började det åska och blixtra helt mycket så vågade inte ha paraplyet uppe ! =P Kunde inte springa med mina sleep in skor så fick springa barfota. Vi hade inga jackor utan bara koftor och vi blev asblöta! Stog och väntade på tåget..YES, äntligen kom det. Varmt och skönt och inne i tryggheten. Vi kom fram till Gunnesbo station. Regnet hade slutat lite och det åskade inte. Tog upp mitt paraly och vandrade hem . Rätt som det var så började det blixtra skit mycket. Blev skiträdd och tog ner paraplyet igen och det började REGNA SOM FAAAN! hahaha. Tog av mina skor och vi började kuta hem. Kom hem, ringde på, pappa öppnade och började asflabba åt mig. Mamma kom , började flabba hon med. hhha. Ajaaa..ville bara berätta om min och annas upplevelse.. herregud. Pricket över i:et var ändå att jag såg ut som en kille med slickat hår på tåget. HERREGUD!

Men det var skitkul. hahaha...herregud! Bara vi inte blir sjuka =P!

Kommentarer
Postat av: luis

haha ja kommer bli sjuuuuuk

2007-06-22 @ 00:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0