Fotbollsavslutning...

Fan vad skönt. Imorgon är det fotbollsavslutning i Lomma med grill and chill haha! Nej men det ska bli skitskönt att slippa träna och så ibland men samtidigt kommer jag bara sitta hemma och dega i en månad! ILLA! Måste bättra på min kondition snart alltså haha, den är inte på topp just nu. Aja. Får se vad ja ska grilla imorgon, om det ens blir fint väder, annars vet jag inte alls vad vi ska hitta på för något. Hoppas man får gå hem isf!!! =D!

WIE snart snart snart....23 dagar kvaaaar sen är jag i Grekland med min älskling!! Ska hitta på massa saker..kanske dyka eller åka ut med någon båt eller så. Ska iaf bli sjukt kul och jag längtar sjukt mycket nu!! Vädret är ju inte toppen i Sverige just nu och längtar efter sooooleeen! KOM FRAAAM!! =P

Måååste sova snart, är trött och ska viila ut. hehehee. Ska till novis imorgon med den största nörden !! ALLTSÅ Elin! " jag måste kolla efter beiga shorts eller jeans shorts" hahah...typ sagt det i en månad nu...men har hon hittat några än? NEJ! =P HEJA HEJA! Jag tror på dig.

Har inget mer att skriva mer än .......19 juliiiiii ....=D=D!


image51

Kommentarer
Postat av: ulli

amen GUD vad bra att du tror på mig!! men vi ska dit imorgon istället!!! SÅ DU VET.... sen ska ja ti körskolan då också!!! fast vet inte om det är lönt.....vad tror du vavaaaaava? :|

2007-06-27 @ 17:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0