Choklad imorgon ?

Jaaaa, intervjun gick väl sådär!! BLEV helt torr i munnen hahaha. Aja, det gick väl helt ok. Men hon som var innan mig verkkade helt satsig....och hon som kom efter verkade också helt satsig!! ATTANS! Ska söka andra jobb också ifall hehe. Ska gå runt typ till Ag:s och ica och så...hoppas på det bästa iaf!

Jaaaa, utgång imorgon eller inte? JADÅ! heja elin!! Det blir ball...kostar 40 kr! inte så mycket ju hihi. Hoppas det är kul där inne iaf=)!

På lördag ska jag till micke meed min älskling =)! Hoppas det blir trevligt...MIN IDOL KOMMER JU VARA DÄR!! KLART DET ÄR TREVLIGT DÅ!!!!!!!! hahaha.

Ska kila nu, göra något haha...vet inte vad...MSN typ! Sån nörd som jag är så =)!

Kommentarer
Postat av: ulli

hah din idol elin ja (antagligen...... hihi) ;)

2007-06-29 @ 13:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0