Avslutning

Idag har jag inte gjort ett skit. Skulle till novis med Elin. Hon ringde mig vid 12 men vi sket i nova, ingen av oss pallade åka dit så vi tar det nog imorgon istället, om vi inte bangar då också!=P Nä men har bara suttit hemma hela dagen. Skrev igår att jag hade fotbollsavslutning idag, var tveksam till det i början.  Den började kl halv 7 och vid 6 ringer en tjej i mitt lag mig och då bestämmer vi oss för att vi ska gå. Så får byta om snabbt och göra mig lite snygg ;) sen cyklade vi dit. Det blev inte lomma eftersom det var dåligt väder så vi stannade vid fotbollsplanen, i vår lilla bod. Vi käkade korv med bröd och snackade och så.
Skickade även inte mitt brev till min fotbollstränare idag. Som tur är blev han överlycklig och sa att det var det bästa brevet han har fått och att han ska följa det. haha. Jaaa, det var ju bara bra att han gillade mitt brev. Skrev bara vad jag tyckte om vårt lag och så, så barea bra att han höll med och vill ändra samma saker. För ibland kan jag verkligen störa mig som fan på vårt lag =P! haha.

Imorgon blir det som sagt novaaa med elzoor. Ska inte handla ett skiit. inte ens en chai latte, mååste spara pengar, åker ju om typ 22 dagar. IHHH längtar helt mycket.

Jahaaaa, vad händer på fredaaaag ? Hoppas det blir fint väder så att man kan sticka till chokladfabriken och ha lite skoj. Va helt längesen jag var ute så hade vatt kul att gå ut. Inte så jättedyrt heller, kostar bara 40 kr att komma in och allt i baren kostar 40 kr. Om det regnar på kvällen så blir det nog inget, man blir ju inte så pepp om det regnar liksom. Aja hoppas på det bästa iaf!

Skaaa sova snart. Är helt trött trots att jag bara har slappat hela dagen idag. Satt i pyjamas till kl 6. FAN VAD SKOJ SOMMARLOVET ÄR !!!! hahaha, aja hoppas det blir bättreeee. Orka bara sitta och möögla om dagarna, man blir ju matt! ELLER VAD SÄGER DU ELIN ?! haha =P

Nu måste jag kila, Linn ska ringa nu så ska vi prata ett taaag =D! CIAAAO!! PUSS

Älskar min älskling. SAKNAAR DIG och vill att du ska komma till mig nu .

Kommentarer
Postat av: ulli

hahah du är nörd deluxe!!! DESSUTOM borde du kanske ha nämnt att shaban (din tränare) sa att en 91:as brev var de bästa han läst!! ;) hihihi men visst få alla dina tusen bloggläsare att tro att du är the shit ;)

2007-06-28 @ 15:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0