What goes around comes around!

Vill åka nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! Komma bort från Sverige, Skåne, Lund!!!!! BORT!!!!!! Fan finns det och göra här?? Inte ett skit!!!! Vill bort nu och stanna länge!! Men som tur är kanske jag ska till Polen två dagar efter jag kommer hem från Kerta! Fan va skönt!!

Det är inte lång tid kvar nu, och det finns inte mycket tid kvar. Men vad ska jag göra åt saken?? Inget! Får väl se senare vad som händer...........men just nu... nää!!Kommer inte göra något nu!

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Som sagt...........åker snart och det ska bli så jävla skönt!!! Åker till Kreta den 19-25. Ska på dop den 28. Mellan den 25-28 får jag väl se vad som händer..inget antagligen!Den 29/7 - 7/8 är jag troligen i Polen! När jag kommer hem ska jag bara slappa och så!

Allt för mig för denna gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0