Trejdeeee dagen

Idag är det då onsdag och tredje dagen jag jobbar. Har inte varit så trött på jobbet som ja brukade va förra sommaren. Det är bara för man sitter i ett bättre rum...har saker att göra och det är roligare än Pentasa! Usch. Så det är ju iaf positivt. På morgonen halv 6 går jag upp utan problem. Går och lägger mig tidigare än vanligt så kanske är det därför? Om två dagar är det fredag och partyyyy...och även sista dagen på jobbet. Sjukt skönt..men samtidigt har jag inget att göramån, tid, ons..joo kanske kiviks marknad haha! Men på tor åker jag och Patrik till Kreta så kan ändå inte jobba dåå...plus att det är semester den veckan....hihi! Men lite pengar får jag iaf och det är ju bra det. Tiden gick även sjukt fort idag, i måndags och tisdags gick den sjukt segt..men idag rann ju tiden iväg. =)! Längtar fort till Fredag..och imorgon ska jag nog träffa Annaaaa en stund efter jobbet eller så =D!! WIEEE!
Skönt att komma ut lite också...sitter ju bara hemma efter jobbet och så...

Väntar på att min syster ska komma hem med mina nonstop! hahaa.Blev helt sugen på det så ringde henne när hon var på väg hem från Malmö. Snäll som hon är hoppar hon av i Lund och köper det åt mig =D! haha. Måste ladda upp inför finalen idag...pussycat dolls! YESBOX! Najs! undra vem som vinne? hmm...har ingen aning alltså! Men hoppas ändå att en vinner..haha vet inte vad hon heter ens!

Ska lägga mig i sängen och vila lite nuuu...imorgon efter jobbet blir det Nova med mamma först fr att hämta ett par skor som Patrik lagt undan till sig! haha.

Hoppas det går bra på körningen Lottiii =)! haha.

Kommentarer
Postat av: sof

pyssycat e tråååkigt camme!

2007-07-13 @ 01:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0