Sol, vind och vatten

Japp. Vad har jag sysslat med idag? Inget. Har varit hemma, suttit vid datorn, tittat på tv, spelat strandtennis i trädgården med min syster, bakat chokladbollar och nu väntar jag på att min älskling ska ringa mig =)! Saknaaar honom jättemycket....KOM HIIT! hihi.

Imorgon blir det Center syd med Elin. Hon ska som VANLIGT kolla på shorts! JAG BLIR GALEN! hahaha! Jag ska köpa..ett linne om det finns kvar..annars så ska jag inte köpa något alls!! =P!

Nu ska jag gå och ta några chookladbollar till, de blev godare än vanligt heheheh! Måååste även börja träna och springa lite Har ju ingen kondition längre!! Måste komma i form för fotbollen igen alltså!

CIAAAO!!!

  En liten bild från igår...detta hade jag på miig innan jag åkte och åt lunch =)

På vägen till bussen haha =P

På vägen yill bussen...fick skoskav i de skorna sen haha!:P

Kommentarer
Postat av: sof

hah du gick så jävla ball när du fick skoskav :D

2007-07-05 @ 10:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0