sol och bad

Nu äntligen kommer stunden jag har väntat på. På tor kl fem går vårt plan från sturup och det ska bli så himla skoj. Ska bli skitmysigt att komma iväg och bo med Patrik i en vecka! Sola och bada varje dag, äta god mat, hitta på massa saker, ja ska helt enkelt bli skitskoj och jag längtar som fan. Tiden går helt sakta om man lägtar mycket till något.

Vi är borta från den 19 till den 26. Den 28 ska jag på dop och den 29 åker jag, pappa och min syster till Polen för att bada och sola och så. När jag kommer hem igen så ska jag leta jobb. Ska ta det seriöst och leta och leta, vill ha jobb så jag kan flytta till min älskling i någon månad eller så och se hur det känns! Hade varit skitskoj. Ha en sån lägenhet för oss själva. Vi får sehur det blir med den saken men hade varit sroligt att testa på det iallafall.

Ja, annars, igår så var jag på Novis med Linn och ja handlade en mascara...wohoo, extrapris, 39,50! Vilket kap vi gjorde där ja ;)! Lycka till nu snäckan och hoppas du får något av jobben =)! Håller tummarna. Fast isåfall måste du loova komma ner ibland och hälsa på miiig!! ses ju inte på ett tag nu =(! Buhuhu, men vi får snacka och så! Men lycka till, hoppas allt går bra för dig! Det tror jag det gör, hihi!

På onsdag åker jag nog till Patrik och sover där till Torsdag så slipper han hämta mig sen innan vi ska till flygplatsen. Hans mamma kör oss dit så då är det bra om jag sover där till torsdag, det blir lättare då. Precis innan vi ska bege oss iväg till sturup ska vi kolla på trav typ. En han känner har en häst som ska springa, så det tarväl 3 min ? Efter det åker vi direkt till sturip! Ihhh, längtar, är helt spänd och vill bara komma dit snabbt, men dt ska bli mysigt! Kreeetaaa,,,here we come!
Måste iofs börja tvätta och så idag, packa lite och köpa det sista så att jag inte behöver stressa på onsdag typ.

Är lissen elzor men kunde inte hänga med till Kiviks marknad. Var tvunge att fixa massa, växla dem sista pengaran och köpa lite saker, tidningar och så. Vill inte att det ska bli helt stressigt på onsdag eftersom jag åker till Patrik då. =( Men det kommer fler marknader! JADÅÅ! hihi

Näääe, nu ska jag väl ta och tvätta något och såå..lägga fram lite saker, några linne och så. Ska inte ta med mig såå mycket som jag alltid gör. Onödigt med jeans och tjocktröjor och så. Men aja, det löser saaj!

Nej nu orkar jag inte sitta här längre. Pusssshaj!

Älskar dig hjärtat! Ska bli så kul och komma iväg en vecka med dig nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0