Regn, regn, regn, mera regn..

FAaaan vilket jävla väder alltså! Helt sjukt. Det är juli ...var är sommaren?! Idag har jag tillbringat dagen på Center Syd med Elin! Linn var snäll och körde oss dit eftersom hon ändå skulle jobba kl 13.00. Vi fastnade i en sån MEEEGAkö på vägen dit haha! Men hon hann i tid till jobbet ändå. Jag och elin handlade ett par shorts var....likadana! ;)! Sen handlade hon en klänning med..hihihih!

Här är våra heta shorts!!! ;)! Man kan vika upp den hur man vill...jag kommer nog köra på det alternatviet på det vänstra benet....så man viker upp lite högre upp =)!

Dagens..hahaha! Inte så fin bild men orkar inte anstränga mig !:P

Linn bakom ratten!!! ;)!

Här är nörden elin i bilen!! haha
Här är proffset själv dårå=) Lite suddig bild men ajaaa...
Här uttrycker elin sin ilska!!! Hon vill inte åka hem!! Det syns även väldigt tydligt på bilden!
Men jag är bara SÅÅÅ SJUKT GLAD över att jag slipper Elin!! YEES =)! hahaha
Här är den fina löddeköpinge Center syd skylten!! ;)!

Nu har jag sammanfattat min dag! En bild säger mer än tusen ord =P! Men orkade inte fotografera där inne så det fick bli på vägen dit och hem! haha

Ikväll blir det bara chill! Skönt det också eftersom det ÖSREGNAR ute...och då orkar man inte gröa så mycket...orkar inte röra mig! :P


Kommentarer
Postat av: ulli

jag tycker synd om alla dom i världen som inte är lika schnygga som mig!!! jag lider med dig camme :)

2007-07-05 @ 17:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0