Polen!

När jag äntligen kommer hem från ett ställe ska ja åka iväg igen!! Åker till Polen ikväll. Kommer hem den 7 augusti. När jag kommer hem så är bajskorvarna i Ayia napa och har sjuukt kuul!! Vem vet, kanske kommrer ner en ecka om det finns ngt billigt :D!!!! HOPPAS! hade iaf varit asskoj!!

Nu måste jag packa vidare och så...Skulle bara säga att jag saknar min älskling redaaaan! Han stack nyss. =(! Hoppas nu det blir kul och fint väder i Polen. HOPPAS! Det kommer nog gunga mycket idag, käss väder och åka båt! Ajaaa...

Måste kila. Ha nu det aaaasssssssssskoj i ayia napa!! men inte föör skoj ;)!! Ses när ja kommer hem igen. Ses om 17 dagar!! =|

Älskar dig älskling jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0