Packning på g!

Ska börja packa lite smått nu. Har icke börjat än, bara tvättat tre saker?
Imorgon kommer min älskling och hämtar mig vid halv 9. Vi åker hem till honom och sover där och på tor åker vii. Kommer vara skitnervös innan haha, det är jag alltid innan jag ska utomlands. Kommer ha svårt att somna på onsdagkväll. Sen när jag kommer hem sticker jag ganska snabbt igen. Och dem andra sticker till Ayia Napa den 3 eller något så träffas inte på ett tag därja! =P! Men ni kommer få skitskoj dääär, och jag kommer få skitskoj på Kreta =D!!! hihihi.

Har börjat kolla efter jobb hihi! Hittar väl inte så många men ja. Får kolla när jag kommer hem istället. Känns onödigt att leta nu om jag ändå inte kan börja nu eller komma på intervju så ja. Tar det när jag är hemma. Vill sjukt gärna åka utomlands med kompisar igen, en gång till liksom eller så vill jag åka till Thiland senare någongång när jag har skrapat ihop lite pengar. Men hade inte bangat en sista minuten med några i augusti eller så! =P

Måste börja packa lite nu. Fast är sjukt sugen på att baaaka en kladdkaka! Haha. Får se om min syrra vill hjälpa mig med det för orkar inte göra den själv!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0