Nya shoorts



Bjuder på en bild på mina nya shorts innan jag går ocxh lägger mig. Som sagt...jag väljer att vika upp dem lite mer..tycker det är snyggt så =)! hihi. Och med pumps till så sitter dem fin fint! Nöjd med mitt inköp eller vad säger du elin ?? ;)!

Nu ska jag sova..för en gångs skull. Imorgon kommer älsklingen till mig vid 6 tiden =)! Sen ska vi bara ta det lugnt och kolla på tv och så. På lördag har det blivit ändrade planer. Istället för att åka till danmark på lördag så tar vi det senare i augusti då vi även ska sova över där en natt ..på ett vandrarhem eller så!=) Så det ska bli kul. Vi har ju inte ens växlat pengar eller något inför lördag och sen ska det ändå regna på lördag har jag för mig. Illa illa...vill ha tillbaka sommaren! Är sugen på fest nu när jag lyssnar på mina underbara låtar! Man blir festsugen. Men inte denna helgen icke hihi. Ja så på lördag ska jag och älsklingen åka och äta på eftermiddagen typ, och på kvällen tror vi att vi ska gå på bio och mysa lite=)! På söndag blir det mest chill.

Elin...jag kanske kommer och tittar på filmen imorgon om det går=)! Vill se den och min data är ju som den är. TRÖG! Men måste städa och sånt...så om jag hinner komma så kommer jag kanske förbi en stund! hihi.

Nu ska jag nanna. Puspuss! Älskar dig min älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Lotti

Dem ska jag tjyvköpa :) hihi för jag
vill ha såna.. har inte hittat såna men tur Cammiz har :D ohoooo.. puss <2

2007-07-11 @ 00:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0