Jobb

Mamma ringde mig för 15 minuter sen och sa att jag har jobb nästa vecka. På Inpac AB haha. WIIE! Fan vad gött med lite pengar men sjukt drygt att stiga upp 6 eller vad det nu blir! Men det är bara 5 dagar ..det klarar jag haha! Men jag kommer iallafall skrapa ihop några tusen hihi. Måste fråga mamma vad lönen är nu när jag är 18 =)!
Hoppas dagarna kommer gå snabbt alltså! Kommer va så sjukt trött om dagarna men ääh...för på fredag är det partyyyy..något att se fram emot. Och dessutom så har jag inget att göra om dagarna, mer än att mögla haha, så sjukt bra med jobb. Hoppas dem behöver hjälp efter den 7 augusti, när jag kommer hem från Polen. Hade vatt bra=)!

Idag ska jag städa lite, sen kommer älsklingen så ska vi nog kila iväg till Nova en stund. Han ville kolla på shorts och någon t-shirt till Kreta =)! Wihooo, för vi åker om 13 dagar nu. Fan vad jag längtar. Och nu när jag ska jobba 5 dagar så kommer det gå ännu snabbare. Dagarna nu utan jobb går så sjukt segt...men men..

Imorgon ska vi som sagt äta och titta på bio..tror vi.

Ska kila nu iaf, städa och bada och ta på mig och så...fixa mig! Sen är det Nova som gäller och kaske jogga lite senare! haha.

Så Jullan..nu kan vi plågas tillsammans! Gå upp tidigt och komma hem ungefär samtidigt haha! Så nu blir det inga mer sena kvällar för mig inte. Ska gå och lägga mig kl 10 alltså! Annars kommer jag bara somna på jobbet så som jag har gjort innan haha! Inte braaa.


Kommentarer
Postat av: sof

Nice me jobb cammis =)

2007-07-07 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0