Jaaaha

Varit och fikat med anna, sofie och karin idag....efter det så skulle sofie och anna jobba i kioorren så jag och karin stack hem och dem till kiosken. Senare åkte jag , mamma, pappa och sandra till nova för att titta lite, köpte sån påse med olika strandsaker...typ strandtennis och sånt till mig och patirk när vi åker till Kreta, så vi har något att göra på stranden =)! Ska bli skitkul och just nu vill jag bara åka dit!!

Kul att det känns så, jaja orkar samtidigt inte bry mig så jävla mycket men men.

I veckan får jag se vad som händer! typ inget, ska väl bara chilla och vara hemma och så. Städa typ, träffa Patrik någon dag och så! Han ska väl sova här snart igen =)! Hihi.

Linda och anna åker till Tyskland imorgon dem fisarna!!! Hoppas ni får skoojsigt =D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0