Imorgon

bär det av till Kreta med min älskling. Känns helt konstigt för vi bokade resan gaanska tidigt och vi har längtat jättelänge, men nu är det äntligen dags och det känns helt sjukt! Men är så glad att tiden är inne och att vi åker imorgon. Skrev nyss klart min packningslista och hoppas inte jag har glömt något! Den blev ganska lång iaf så inte så troligt att jag glömmer något. Vid halv 9 kör min pappa mig till Maaalmö till min älskling. Sen imorgon ska vi och handla flippflopp till min älskling för han hade visst inga. Sen vid 3 åker vi till Sturup! Vi kommer hem igen den 26:e! Men så långt har jag inte tänkt nu.

Sitter just nu i pyjamas så måste nog klä på mig ochfixa mig snart så att jag kan åka till Ag:s och handla lite godis och någon tidning till planet och så. Tar ju ca 4 timmar eller något så måste ha något som underhåller mig förutom min älskling då! ;)

Aja, skriver kanske sen igen. Fast känns onödigt för ingen läser min blogg förutom mina kompisar? Haha! Sitter här och skriver sånt dem redan vet. Men vem vet. Det är kanske någon där ute som läser, som jag inte känner. Hade varit skoj!

Måste kila nu. Packa lite, äta och göra mig klar!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0