Hemma igen!

Nu är jag hemma från Kreta igen, sorgligt men sant! Hade gärna stannat en vecka till. Här i Sverige är det ju bara skitväder! Vi hade molnfritt varje dag plus att det var sååå sjukt varmt ute. 45 grader i solen eller något. Sjukt stekigt och sånt älskar jag =D! Har haft en helt underbar resa med min älskling. Har haft jättekul och mysigt såklart! Vill jag göra om snaaart!!!! Behöver bara lite pengar hihi! Det har iaf varit jätteroligt och jag är hur nöjd som helst med stället och så =)!
Jag vid straden..
jag och mi fina älskling på straden. Näst sista dagen =(!
Jag och min älskling igen =D!
=D! ÄLSKAR DIG!!


Och tack lotti för det du skrev =D! Vi solade och badade för dig med! Och vi har haft det helt underbart =D! Hoppas du har haft de tmed. hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den sista bilden kunde man ju varit utan........................... ni o er timer asså!!

2007-07-27 @ 11:45:58
Postat av: sof

söta viilds camms :D

2007-07-27 @ 15:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0