Heeelgen!

Ännu en mysig helg!! Har varit med min underbara älskling! Han kom hit i fredags vid 6, vi åt, stack till Nova, åkte och hyrde film och mös =)! hihi. I lördags så var vi typ ute lite och såå..sen på kvällen gick vi på bio och såg Die hard 4. Ganska bra film. Idag har vi bara varit hemma och latat oss! =P Vi var ute och gick en låång runda,..sköönt =)! Helgen har iaf varit super! Vi måste passa på och vara med varandra på helgerna för han jobbar ju nu. Så vi kan inte ses mer än helgerna typ. Sjukt tråkigt men bra att han har jobb iaf =D!

Imorgon är det min tur att jobba! Gå upp tiiidigt och sen jobba till 4! Kommer decka direkt när jag kommer hem. Så därför ska jag gå och lägga mig alldeles straax! Väntar bara på ett samtal sen så ska jag sova gott!

Snart åker jaaag utomland!! om 1 ½ vecka ungefär =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0