Fattar inte..

Varför jag alltid sitter uppe såhär sent?? Måste fan gå och lägga mig. Sitter just nu och pratar med lotti på msn, och har gjort det hela kvällen typ. haha. Känner att jag måste sova så när jag har skrivti klart detta så kommer jaag draa!

Jaa, nu är det 15 dagar kvar tills jag åker till Kreta med min bästaste älskling =D! Ska bli så jävla underbart och så sjukt skönt så jag vet inte vad jag ska ta mig till alltså! Har köpt värsta kittet med 5 st spel typ, strandspel, så nu har vi något att göra på stranden, typ strandtennis =D! haha. Man vill ju inte bara ligga och steka hela tiden. Kommer ihåg i cypern, jag och elin spelade strandtennis hela tiden fan, stog i vattnet och spelade, skitball. Sen efter ett tag blev det lite långtråkigt så vi bytta hand, man skulle hålla racket med sin felaktiga hand hahaha, som vi såg ut! Aja. Det var skoj iallfall. Men längtar sjukt mycket till den 19 juli. Då åker vi älskling.

Jahaaa, idag åkte anna och linda till Tyskland! Hoppas ni får skoj där och köp nu inte för mycket ;)! Hehe, ses när ni kommer heeem den 11:e. Börjar ju sakna er redan! KOM HEM =D!

Imorgon får jag se vad som händer, vet inte riktigt än, på torsdag ska jag till center syd med elin och hälsa på linn. ÄNTLIGEN kommer vi Linn. Vet att du blir sjukt glad för att vi ska komma =D! Gör det för din skull, betlaar 15 kr eller vad det kostar för att se dig steka hamburgare haha. Vi får ju åka med Linnzan på vägen dit, hon ska ju ändå jobba vid 13.00. SÅÅ SNÄLLT! TACK! hahah =D! Vi måste ses snart också...vad var det vi saaa..måndag eller? BOKA in det nu din korv!!=)

Ja Linnis fick sitt efterlängtade jobb till slut. Visste det hela tiden.Klart den lilla sötnosen skulle få jobbet. Skitkul att du fick det iallfall=)! En helt ny upplevelse och jag hoppas att du kommer få skitball där!!! Kanske kommer ner och hälsar på en weekend eller så i Augusti haha, om jag har pengar...vem vill meeed =D?! Det är bara att säga till så kan vi leta efter en billig!!! VEM ÄR PÅ??? VEM ÄR PÅ G??? HEJA HEJA!!

Sen stikcer marika till australien i ETT ÅR! helt sjukt länge, men är helt säker på att du kommer ha såå kul där..och det är verkligen ett minne för livet. Är faktiskt lite avis på dig!! =P Du har ändå planer för ett år fram och vad har jag?? inte ett skit. Hade velat hälsa på dig också ...men lite dyrare!! hehe. Fan vad alla ska bort...sorgligt men sant..men vi träffas ändå förr eller senare! Men så sjukt kul för er alltså, helt aviiiiiiis! Vill också åka och stanna ett tag, här finns ändå inget att göra ibland! Attans!!

Min älskling har ju fått fast jobb nu..kuul..haha kan bara träffa honom på helgerna nu...fan =( ! Det löser sig =D

Ja, jag fick inte det jobbet jag hade sökt,dem ringde idag och sa att chefen sa att hon helst ville ha någon med erfarenhet, och det är något jag saknar! Synd det men får söka andra jobb!! Så får hålla tummarna att jag får något senare iallfall. Nu är det inte så farligt...kommer fan få börja som tel.försäljare eller ngt haha!

Aja men vi seees och hörs giiiiiiiiiiiiirlz!! Måste planera lite inför den stora dagen sen också ju! säg bara till så hjälper jag gärna till! =P!

Alltså
Ons: Vet inte än?
Tor: Centan med Elin
Fre: Träffa min älskling
Lör: Kanske bjuda min älskling till dk ( hans present från mig)
Sön: Ta det luugnt och chilla!!

Så ser min vecka ut..hoppas ni tyckte detta inlägget var intressant...själv tycker jag det blev flummigt som faan! Men hade inget att skriva!
Nä gud...måste sova....förlåt om inlägget blev lite tråkigt och konstigt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0