Extremt chill

dag idag. Ska bara ta det lugnt och baka något hade jag tänkt? Men lugna dagar behövs dem med. Sparar även pengar nu när nördarna är i Tyskalnd =D! Som jag sa till Anna " när du kommer hem från Tyskland kommer jag vara rik" haha, eftersom jag inte kommer fika så mycket nu. Har slösat sjuukt mycket pengar på mat och fika, helt sjukt. Så måste börja spara nu också. Har ju inget jobb för tillfället och jag har inte övermycklet pengar hemma, så hade varit bra att spara lite så att jag inte blir helt pank! Men det var tur att jag slapp betala min och patriks resa själv! När jag och julia skulle till Santorini kostade resan 1400, pappa betalade den resan. När jag var på Santorini var jag och patrik tvugna att betala vår resa till Grekland som för mig gick på 2800. Eftersom jag inte var hemma och så betalade pappa även denna resa. För ett tag sen sa pappa " det är tur att jag inte vill ha tillbaka pengarna för resorna, då hade du inte haft ngt alls kvar" Jag sa nervös " Ja men när jag får jobb får du tillbaka de (A)" Men mamma sa sen att det var min studentpresent från dem också och att jag inte behöver betala tillbaka =)! WIIE! Så det var sjukt snällt tyckte jag!! :D Blevhelt glad. Så nu har jag iaf liite pengar att röra mig med.

Känns inte lönt att leta jobb nuu eftersom jag ska till Kreta och sen kanske Polen? Och då är det ju inte så stor chans att få jobb eftersom jag inte är hemma kankse 2 veckor ? Och jag tror att arbetsgivarna vill att man ska kunna jobba hela sommaren ut nu isåfall. Så får leta jobb senare när jag kommer hem. Jag klarar mig nu iallafall, det är det viktiga.

Ajaa, ska väl gå och baka något nu, chokladbollar hade jag tänkt! Går snabbt och det är lätt att göra!

Sen ikväll ska jag prata med min älskling i telefnon haha =D! Men skönt att ta det lugnt också.

Lottiii, när ska vi ut igen ?? ;)! haha. Fast det kommer ju inte gå nu den närmaste tiden. Ajaaa, det kommer ska du se! =)! Sen måste vi ses ockssååå, snart!

Älskar dig älskling. Tack för du lyssnar och förstår mig. Du är bäst! Snart åker vi. 15 dagar! Jag räknar redan ner. WIIE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0