Andra dagen på jobbet...

gick lite snabbare och den var inte lika dryg. Det var sjukt jobbigt för man får så ont i ryggen alltså! Mpåste få massage asså! haha...men jag fokuserar på pengarnaaaa oh tänker fram till fredag ;)! Det är trots allt bara 3 dagar kvar och jag har ju jobbat där längre innan...4 veckor som mest..DET var plågsamt! hahha...Sen rä et SJUUT varmt inne i lokalerna..man blir ju helt svitt!!! haha. Fan ingen luftkonditionering eller något..man blir MATT!! men idag hände ändå en helt ball sak....Skulle öppna en låda med små spritflaksor som ja skulle packa ner....så i vajre låda fårman en sån papperslapp med eller så..ja svårt och förklara men som skydd typ...så på den stog det.." bajskorv hahahah" asså hahahaha..ja tyckte det var skitkul...för det är tydligen någon på Inpac som har haft sjukt tårkigt och skrivti det?? undra vem ;)! hahaha. Så ball att just jag tog den lådan också haha!

Saaaknar min lilla älskliiing!!! Kom hiit hihi..men ses ändå på fredaag =D!!! HIHIH..

Ska göra något att äta sen lägga mig i sängen!:P pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0