Snart helg

Jupp, helgen börjar närma sig. Denna veckan har gått jättesnabbt. Massa inställda lektioner och så, skönt faktiskt. Imorgon ska jag och Elzor nog titta på Patriks fotbollscup, snäll som hon är följer hon med dit, och senare blir det kebab =D haha. Efter kebaben ska jag fan börja käka nyttigt och inte proppa i mig massa glass med chokladsås! haha =D. Måste ju satsa inför Beachen 2007! Right? Har sjukt mycket träningsvärk i mina armar sen Box på friskis och svettis!



Älskling, du gör mig så glad och jag tror jag vet nu =), känns så jävla bra med dig och om jag ska vara ärlig har det inte varit såhär bra på ett tag, du vet ju. Men nu fungerar allt verkligen super och jag längtar som fan till vår resa, Grekland, Kreta, blir det nog =)!!! Får ta och leta upp en resa på lördag, och sen boka på måndag eller så. Yesyes. Längtar! Hoppas ni vinner era matcher imorgon, jag och elin är er hejarklack! =) YEEAH! I LOVE YOU!

Nu ska jag kila, ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0