PARTII

haha...hade fett ball ibörjan..sen på slutet blev det klydd med pengar så jag och jullan ville heem! Så jag och jullz o linnzaaan gick hem sen vid halv 3? haha när vi väl var framme och skulle gå till mig...shiet..såg ut som vi hade bajsat på oss..kunde inte gå gjorde såååå jävla ont i fötterna! haha..men väl där inne så var vi sexiga i våra högklakcade skor!!;) Hasrkommit på att man dansar bättre i höga!!:) eller iaf jag hehe..

Jaa och jullans entre var ju sexig....trillade direkt haha...så skulle jag hjälpa henne upp....och ja..jag trillade också..aja det var skoj:D måste vi gööra om!!

Snart kommer min älskling..sen ska vi väl först mysa sen ska vi ut o fika med jullz!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0