Kära högtalare

YES, fick igång mina älskade högtalare igen haha. Så nu lyssnar jag på muuuuuuuuuuuuuuuuusiiiiiica. SÅÅ BRA! Älskar muusik =)! Imorgon ska jag och linzoor träna på friskiiis. hehehe...måste ju väärma upp nu innan cupen!;) mitt lag mååste gå vidare iaf ett steeg, annars såååå....haha!
Pluggar lite turism nu, ska ha gjort hälften idag..mitt mål. Skönt att göra saker i förväg. Annars brukar jag alltid varaute isista sekund. Typ dagen innan, men inte nu, rättskunskapen har varit klar ett bra ta gnu och så...så det känns bra=)!

Ska plugga vidare lite nu, sen ska jag kaaanske BOOOWLA!!;) haha..får see...

Älskar min älskling!

Kommentarer
Postat av: julia

caaaaaaaaaaaaaaaaaaamz!
ja jag tar den 14.32!! ska du ha inlägg på fredag?

2007-01-17 @ 23:03:02
URL: http://juliie.blogg.se
Postat av: julia

men du!! du får stå vid trean där var vi brukar hoppa på den! jag kommer med den bussen, den e framme typ 10 i vid botulfs! så hoppa på den så kör vi vidare till spyken! 8-)

2007-01-17 @ 23:04:08
URL: http://juliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0