GRATTTIIIS =D

Grattis älskling, du klarade teorin =D...WIE! Glad för din skull, nu är det uppkörningen sen kan du åka till miiiiiiig....med din fina lilla röda bil =D Wie! GRATTIIIS! Vet att du är jätteglad just nu =).

Är nog äntligen klar med mitt rk arbete, det suger,suger,suger fett men vadå, hon kan inte sänka mig? Liksom har fått mvg på dem andra sakerna...så sänker hon mig för detta extra arbetet...DÅÅ BLIRE BOX I HUVUDET!!! haha. Aja, ett g till vg borde det bli1! =) Ska kanske träna på min träningsmatta snart..pilates..sjuukt bra träning för mage och ben! =)

Sen blir det fotbollsträning ikväll. WIHO! Det är ball att träna ute iaf.

Älskar dig älskling, grattiiis igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0