Allt och inget

Sitter här och gör absolut inget. Borde verkligen gå och lägga mig nu och det ska jag göra också.

Längesen jag var ute och festade så i fredags hade jag sjukt kul. Men det ska som vanligt hända något och denna gången försvann pengar, och lånar man pengar borde man stå för det och lämna tillbaka, iallafall om två stycken säger till att man lånade och man själv var full och inte minns. Aja, lika bra att glömma det eftersom pengarna aldrig kommer att komma fram. Men men, kass stil.

I lördags träffade jag min älskling, mysigt =D sen på kvällen åkte vi in till stan med Julia och fikade. Köpte en stor varm choklad, mmm helt gott. Efter det så åkte vi hem och tittade på tv och så =). Han åkte hem idag en timme innan min träning. Men vi ses snart igeeen. Vi tittade på resor och så, och vi hittade ett fiiint hotell i Grakland, Kolimbari!=) Så det blir nog det. Skönt att allt börjar bli bättre och hoppas att det förblir så också! MÅSTE DET!=) För jag älskar dig!

Ska komma igång med träningen riktigt nu alltså! Ska bli så sjukt skööönt, ska satsa sjukt mycket inför sommaren! Man vill ju vara sexiiig! Haha. Så ska köpa kort imorgon eller vad det blir, ska bli skojskojskoj!

Nu måste jag lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Har bara två lektioner så det är skönt som fan, börja skolveckan med två lektioner, slutar 11.30.

Stör mig fortfarande på det med pengar. Låna ALDRIG ut pengar till folk när ni är ute och har druckit!!!!

CIAO! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0