2007

Japp, då var det ett nytt år, 2007!! Det betyder att vi tar studenten om ca 6 mån =D YES! UNDERBART! Tiden har gått så sjukt snabbt. Jag blev tsm med min pojke i maj, var i AYIA NAPA :D i augusti, blev 18 år,ja o massa mer, orkar inte skriva ner allt, men det har vatt ett helt underbart år, och jag hoppas att år 2007 blir dubbelt så bra!
Massa saker som väntar, Prag, Studenten, Utomlands med min älskling, Kanske Ayia igen=) O mycket mycket mer.
Känns iaf som att det kommer bli underbart.

Över till en annan sak, jo igår haha, hade en helt underbar kväll igår, va skitkul, förutom vissa saker som förstörde allt...jaaa spyor tex och en krossad ruta, men efter ett tag la sig även det och det blev kul igen. Vi dansade och skrattade och hade skoj hela kvällen=) Vid 12 gick vi ut och tittade på raketerna, fast jag kollade inte så mycket, jag var uppe i allt fotande!!=) haha, sen gick vi in o festade lite till, men dem flesta stack rätt tidit, vilket var tråkigt eftersom jag var på G! Men det räckte, festade ju från 6 till 2 typ lr halv 3.
Och det var tuuur att min mobil inte gick sönder eftersom ja tappade den i toaletten hahaha, eller ja den trillade i där, men det löööste sig tac vare mina reflexer! ;)
Gick hem till Marika där vi sov, tack för vi fick sova där förresten, och vi somnade vid halv 5. Vaknade vid 8 och mådde bajs, så drack lite vatten och somande om och vaknade vid halv ett!=)

Hela kvällen var helt underbar, Tack för att ni gjorde den rolig=)!

Nu vill jag bara säga : Ett nytt år, med nya tag, nya leende, nya upplevelser!!

Nedräkningen har börjat. SNART STUDEEEEENTEN!!!

Nu ska jag sova, är astrött=) men först sex and the city!

Lägger upp lite bilder så att ni får ett smakprov av kvällen =)

1. Jag och Patrik
2. PAtrik, micke och johnny?
3. Folk i Pontus rum :P vetefan hur alla kom dit men helt plötsligt var typ alla där haha.
4. ute kl 24.00 =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0