SNÖ

var nyss ute med elzor och jullzooor i snön. Kallt som fan om mina tååår. fan vad jag hatar att frysa om tårna. haha. Jullz vad sa vi ? vi vill ligga i sängen med en bärbar dator...det är precis det jag gör nu! sjuukt skönt:D bara inte min brossa kommer hem nu. haha. jag hade lätt kunnat köpa en sån här haha.

och elin..du kommer inte glida förbi mig som en blixt i backen...jag kommer vara bäääst bäst =D. Och just nu hade jag inte bangat SPANIEN!!haha

tack älskling för att vi fick sova hos dig inatt. Vad hade jag gjort utan dig hjärtat ?? du är bääst. !!

Tack tjajoor för en ball förfest och kväll. Iallfall i början sen efter tequilan sååå mådde jag dåligt. hataaar tequila aldirg mer!!! en typ 9a??? eller en 6a? fyfan. Sånt feett glas med det. usch och fy. nu ska jag kääka apelsin. gott som faaen =D


Kommentarer
Postat av: TJENARE KUNGEN

aah, sorry men du kanske inte kan joina sälen.. vi har en nördgräns i vår bil och du är tyvärr för nördig för oss! hahahahahah, men takboxen är ju alltid ledig ;)

2007-02-22 @ 22:08:36
Postat av: SVAR TILL TJENARE KUNGEN

hahah omg vad du är NÖRDIG! Man ser ju verkligen vem som har nördat ner mig!!! Man blir ju som man umgås! DOOOOOOOOH !! ;)

2007-02-22 @ 23:13:04
Postat av: sof

OM det verkligen hade funnits en nördgräns hade elin inte ens kunnat sätta in sin fot ;);)

2007-02-24 @ 12:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0