9 dagar till paradiset!

Nu är det bara 9 dagar kvar till ÅRE och det känns helt sjukt!! Längtar redan sjutk mycket men har lite ångest för hur jag ska få plats med all packning! Måste ha med mig en del, hmm. Och ja Julia, jag kommer vara hetast i ÅRE ;)! Du ska allt få dig ett mms när jag är som snyggast i den heta klänningen;)!!! LOVAR att skicka hihi.

Jobbt går hur bra som helst. Man har ju haft turen attt få jobba med sin lover! ;) hihihi. Så det går braaa. Imorgon blir det nog dock något annat fram till 8 då folk jobbar över på "vår" maskin. vi får väl se vad det blir, hur som helst, det går sjukt bra och imorgon (eller ja idag) blri det stan. Handla dem sista julklapparna. Ska klippa mig på lördaag, vadå bakis =P? BLIr ju slagt på freeedag, är sjutk laddad =D! ska bli så jävla skoj. 
 IHh, saknar min älskling. =( Vi ska ut och äta på löööördag, ska bli så mysigt hihi. LOOOVE!
Vad hade jag gjort utan mina soulmates?! Inget, my darlings.<3!
Förresten, LINN är hemma!!! Linn är heeeemma! hhi. Sjukt kul att träffa dig! skitlängesen och äntlgien skönt att du är hemma ett tag. VI MÅSTE ses innan du åker tillbaka hihi!

Nu ska jag sova frö ska upp tidigt, staaaun sen blir det att jobba och sen på torsdag är sista dagen innan lovet =D! Så på torsdag kl 24.12 har jag LOV i 18 dagar eller vad det blir. Det lovet är välidgt efterlängtat kan jag säga! FYFAN vad skönt det ska bli.

CIAO! Loooove you my daaarlings!<3

Kommentarer
Postat av: jullan

det är väl klart att du kommer vara hetast babe! :D våra sexiga klänningar kommer imorgon! ska bli mys med middag på fredag, saknat dig. puss!

2007-12-19 @ 14:47:09
Postat av: karakar

FEM DAAGAAR!!! :D yesyesyes

2007-12-23 @ 11:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0