'Trööött!

Igår när jag skulle gå och lägga mig fick jag plötsligt sån huvudvärk. Vet inte alls varför eller var det kom ifrån. Trodde det skulle gå över med tiden men sen märke jag att jag inte kunde somna. När jag väl hade somnat så vaknade jag stup i kvarten. Har aldirg haft så ont i huvudet förut.Vaknade vid 07.00, hade skitont i huvudet och mådde skitilla. Satte på tv:n och sen somnade jag till slut igen. Vaknade igen vid 13.00. Hade lika ont i huvudet..och har fortfarande ont. Vad kan det vara för något ? Skumt. Hoppas det går över snart.

Tänkte åka till Nova idag..men får se om jag kommer upp ur sängen sen. Hmm...Fan...gör helt ont. Ajaaa...går säkert över senare! Jag ville ju shoppa tröjor och så. Får se, får se.

Nu måste jag gå och lägga mig igen. Usch....Elzoor..jag skickar sms sen om jag kan hänka eller inte!!!  =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0