Skinnjacka!

Hoppas att jag köper den imorgon. Ska testa den imorgon på stan. Så får se om den passar mig och sitter bra och så. HOPPAs för den är ASSNYGG =D! Är tröött så vetefan varför jag sitter här. Känns ju inte så himla smart! Får ta och röra mig till sängen, ska upp 9 imorgon, till IKEA. Längesen jag var där och har inga BRA minnen från den vistelsen...Eller vad säger du Julia?! hahhaa..shit. HEMSKT!=P O vi mådde ju inte såå bra heller..eller ja..iaf jag! Blö.
På onsdag blir det malmöfestivalen. WOHO! Sen på fredag blir det malmöfestivalen + utgång sen...? Hade varit najs ....har inga pengar men ja. Det löser sig på ett eller annat sätt.
Nu ska jag hoppa in under mitt gosiga täcke. ´
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0