Jadå..

Har äntligen skrivti ut mitt cv och min ansökan...får hoppas att de är bra nu! Sen imorgon är det grill hos Kaaarin =D! Vet inte vilken tiid? Men det får vi nog reda på senare idag ja. Måste till Ag och handla och sånt efter jag har lämnat mitt cv. Ah..orka cykla så långt..kommer ta hela dagen fan! Haha..och hoppas att hon vill prata med mig och sååå..och att jag får jobbet och kan börja jobba snarast möjligt =D! Vill så gärna tjäna ihop pengar sen åka ut på äventyr...resa någonstans...Thailand? Eller något...någon som vill med ;)?! Får se vad som händer sen i framtiden....Ska kolla på tv nu, längtar till top model böörjar kl 20.00 =D! WIHOO!! Ska bli kul att se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag heter camilla o ska slava på netto ;;

2007-08-28 @ 17:14:02
Postat av: sof

hej kompis :)

2007-08-30 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0