Fly away..

Sitter här och är sjukt trött. Ska strax gå och lägga mig.
Tänker helt mycket på vad som kommer hända i framtiden ? Vad kommer jag att göra? Folk runt omkring mig verkar redan veta så mycket, vad de ska göra, vad de vill göra...ja allt! Jag vet inget! Verkligen noll. Vet inte vad jag vill bli, vet inte vad jag vill studera senare. Vet inget, vet bara att jag verkligen hade velat åka till Spanien i 4 mån på språkresa. Hade varit underbart eftersom jag verkligen vill lära mig spanska eftersom min släkt bor där, och just nu kan jag inte ens ta kontakt med dem eller prata med dem när jag hälsar på. Känns ju inte så kul .Men kursen kostar väldigt mycket. Har inte råd...och ja! Vi får se vad som händer senare i livet. Kommer jag plugga nästa höst? Eller kommer jag att vänta ytterligare ett år till ? Vi får se. Vi får helt enkelt se.
Just nu lever jag i nuet, går lika bra det. Tar en dag i taget och hoppas på det bästa.

Är glad att ni är hemma igen! =)Glad,glad, GLAD! Har ju redan hört om era små händelser =P!
Nu ska jag gå och sooova....känner på mig att jag kommer sova läänge imorgon! SKönt som fan.

Älskar dig älskling, saknar dig så mycket. Så sjukt tråkigt att du har jobb och träning och så, vi hinner inte ses alls under veckan ju. Och nu de kommande helgerna har jag fullt upp. Men ska vara med dig med =D! Älskar diiig sjukt mycket iaf!


Kommentarer
Postat av: BAJSKORV

är du inte glad att jag ör hemma då?? vvavvaavavva var är uppskattningen ;)

2007-08-19 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0