Big girls don´t cry

Längesen jag skrev här. Vad har hänt på senaste tiden då?
Varit ute med lite folk. Skulle ju egentligen till choklad men det blev ju inte ALLS så haha! Hamnade på DEEP i Malmö! JADÅÅÅ! Sen har jag + några från lomma och gunnesbo haft en liten kräftskiva...första gången jag åt kräftor....fyfan vad svårt att skala säger jag bara! haha, men gott var det.

Nu är Marika nog på planet ? Du får ha det underbart där nere. Kommer ha skitkul!! =)

Nu tycker jag ni fååår komma heeeeeeeeeeeeeeeeeem!!! hihiih. På onsdag ska man till Maaalmööö och glo på nrj in the paark! =P haha. Och invadera öltältet!! ;)!

Nää nu har jag inget mer att skriva förjag vill bara gå och bada just nu !
Får se vad som händer ikväll också...



Kommentarer
Postat av: fniss

brunfis!!! (bromsspår i trosan)

2007-08-15 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0